:-)

Here we go again! Ska göra ett seriöst försök till att börja blogga igen.
Saknar det! Jag hoppas ni är med mig!

Skolan går franåt. Första året är strax avklarat och  augusti är jag en tvåagluttare :-)
Har fått jobb på min praktikplats, så numera arbetar jag extra på Nordnet bank.

Privat är det alldeles för mkt att göra, precis som vanligt.
Min syster har köpt en lägenhet så vi har vart där varje kväll och renoverat.
Renovering och plugg på kvällarna är ganska krävande, men allting går.

På lördag åker vi till Turkiet. Min kära mor har fyllt 50 år så vi ska åka hela släkten. :-)
Mycket roligt!

Annars är det inte mycket som hänt.
Jobb och plugg.

Slänger in lite pics!

Puss!

           
 Kalas!                                                              Skidåkning i fjällen

         
             Semester i Göteborg. Utgång!


      
       Renovering hos syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0