Onsdag

God kväll!

Hoppas allt är bra med Er :-)
Jag mår alldeles finfint, och speciellt efter att ha varit på kusins studentskiva och hällt i mig 5 glas champange *fniss*.

Dagen har vart bra. Hade min sista lediga dag idag, och har umgåtts med fina Jenny och Adrian. Vi har lekt och busat massor, så jag känner mig rätt slut. :-)
Därefter åkte vi alltså till min lilla kusin som tog studenten.
Superkul att få träffa lite släkt.

Imorgon startar sommarjobbet på allvar. Jag kommer att jobba ensam inom mitt område. Dessutom avslutas första arbetsdagen med en after-work. Och sånt passar ju mig perfekt :-D

Men nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda inför morgondagen :-)

Puss



Gammal bild på mig och mannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0