Träning

Ikväll ska jag piskas på gymmet.

Ska springa både vårruset och tjejmilen iår igen och detta år har jag satt extra svåra mål för att få en morot.
Vårruset som är på 5 kilometer ska springas på 25 minuter (sprang på 29 minuter förra året) och tjejmilen ska grejas på 55 minuter (sprang på 1 h och 5 min förra året).

Till min hjälp har min käre vän HD som är hård och besynnerlig och piskar mig till den sista svettdropppen.
Haha, riktigt så farligt är det inte, men nästan.
Hon är min PT och utan henne skulle detta aldrig funka. :-)

Nya fina träningskläder är införskaffade och nu tränas det varannan dag.

Gaah! Wish me luck!

Bild lånad från Google


Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Grymt bra!! Hoppas du lyckas med dina mål. Kul att du skrivit i bloggen igen.

Må bäst!

2010-03-02 @ 18:48:35
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0