Torsdag

Good unshiny morning!

Hoppas ni mår bra och har vaknat på rätt sida.
Solen har sprungit och gömt sig idag, så det är grått och trist.
Men det är snart april så det gör inget :-)

Igår var jag på startutbildning på Facket eftersom att jag är förtroendevald. Och det var väldigt intressant.
Jag lärde mig massor av nyttiga tips och har fått klarhet i väldigt mycket.

Igår kväll for vi ut till Värmdö och hälsade på Björne och Vonkis. Superroligt för det var länge sen.
Som vanligt fick vi fantastiskt god mat och vi rullade nästan hem.
Man vet att man har riktiga vänner när man ses varannan månad och ändå har massor att prata om. :-)

Fick reda på att Vonkan har fått ledigt och följer med till Ullared 23/4. Hur kul som helst.

Annars är det lugnt. Träningen står lite still för jag har tokont i halsen.

Nu måste jag svara vidare, så vi hörs. :-)



Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Ha en bra fortsättning på torsdagen och hoppas du blir bättre i halsen.

2010-03-18 @ 09:52:21
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0