Skit-Swedbank!

Idag hade vi ett inbokat på möte med Swedbank 16.30 på Medborgarplatsen.
Vi skulle förhandla om våra bolån, för idag har vi bolånet i SBAB, men allt sparande och lönekonton i Swedbank, så vår taktik var att pressa de lite för att se om de kunde erbjuda oss bättre ränta om vi flyttar över lånet till Swedbank.

Jag kompade 30 minuter för att hinna i tid.
Och så när vi kommer dit så är vi inte inbokade!?
Trots att jag i måndags upprepade tid, datum & plats för nissen jag bokade med.
Gaah, riktigt dålig stil!

Nu går vi till SEbanken. Så det så!

Annars har dagen vart bra. Mkt möten på jobbet och när vi kom hem kikade vi på senaste Beck-filmen, I stormens öga.
Fullständigt värdelös!!! Inte värd att se, ni blir bara besvikna.

Nu ska jag sluta sura och sova istället, jag tror att det behövs :-)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0