Onsdag

God morgon mina solstrålar!

Idag är det underbart väder här i Stockholm.
Solen skiner och snön glittrar.
Vääldigt kallt men mysigt.
Kan det inte bli vår imorgon?

Idag är det onsdag, bara två dagar kvar på veckan.
Alldeles lysande tycker jag.
Helgerna går som bekant fort, men det gör tamigtusan veckorna också.

Dagen idag bjuder på möten och och massa annat skoj.
Sen ska jag hem och slänga mig i soffan!

Kul att mina besökare steg med ca 150 läsare sen jag började igen efter mitt lilla blogguppehåll.

Nu ska här drickas massa kaffe och prata i telefon.
Tydligen har nyheterna sänt ett inslag att båtarna inte fixar all is, så folk är orliga att båten ska sjunka.


Vi hörs!

Ge mig sommar och sol!


Kommentarer
Postat av: Erika

Visst blir man glad av solen?? =) Så härligt! Men kallt!! Fy vad det blåser idag!!



Ja här ringer dom också och undrar om båtarna går!



Aha då är vi nästan grannar då! =) Ja vi sitter vid Henriksdal! Men jag jobbar bara mars ut sen är jag färdig på detta jobb! Får se vad det blir sen när det är dags att börja jobba igen! Trivs du på bra på Birka då?



Pluggade du också?



Ha de bäst! Kram!!

2010-03-03 @ 12:49:36
URL: http://erikagrehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0