Måndag

Första mars idag då.
Jösses vad tiden går!

Snön vräker ner här utanför mitt jobbfönster.
Isflaken på vattnet är enorma och fåglarna seglar. :-)

I helgen var på kryssning med vår nya del av släkten. Min mammas killes familj närmare bestämt.
Det var trevligt och lugnt.

Sen for vi hem och hejade på tjejerna i tremilen, där det tyvärr inte blev nån medalj, men jag skrek ändå. :)

Annars har det vart lugnt, inleder nya veckan med skola och med att pussa lite extra på världens bästa sambo.

Keep in touch vänner!




Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Sanna!



Det vore riktigt skoj, var ju huur länge som helst sen vi sågs! Jag är hemma över påsk, familjen kommer ner hit så vi firar här hos mig.

Vad ska du ner hit och göra?



Kram kram!

2010-03-01 @ 22:38:53
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0