Måndaaag


God förmiddag vänner,

Hoppas att ni har haft en bra helg.

Dags för måndag igen, men våren är ju halvt här så det gör nästan ingenting.
Det skulle vara lite varmare bara...

Igår bejakade jag min inre tant och gick på tulpanutställning med min mor och min mormor.
Och hör och häpna. Det var skitintressant!
1000 olika tulpansorter i olika konstellationer. Alldeles underbart, jag blev helt sjuk. Ville ha allihop.
Fick verkligen vårkänslor. :-)



Annars var vi hos mamma på släktmiddag i lördags, och vi satt och skrek och sjöng oss igenom halva schlagern. Vi är lite annorlunda i min familj. Rätt låt vann anser vi och avslutade kvällen med att spela Stockholmsspelet.

I vecket som kommer ska jag på startutbildning på Unionen (Facket).
Ska bli intressant.
:-D

Nu måste jag jobba på lite. Det ringer som tusan nuförtiden...

KramKram!





Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt med tulpanutställning! Det är ju så fint och verkligen ett vårtecken med tulpaner tycker jag!



Ja vi köpte också lägenheten vi bor i nu. Känns mycket bättre att ha något "eget" där man kan göra som man vill och bara känslan att det är vårt! =)



Ja nångång kanske det går upp för en vad man vill göra, men jag tror att jag personligen är en sån som behöver förändring efter ett tag.. Det får inte bli för enformigt! Men jag ser fram emot att vara hemma och mysa nu först, det andra kommer sen!



Ringer det på hos er nu med? Hos oss har det också ökat. Lite ovant nu efter att det varit så lugnt! =)



Hoppas du får en härlig vecka! Kramar!

2010-03-15 @ 19:10:29
URL: http://erikagrehn.blogg.se/
Postat av: Mamsen

"Bejakat min inre tant" ...du är för underbar mitt hjärta <3

2010-03-16 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0