Gaaah Stockholms Kollektivtrafik

Blä säger jag bara.
Jag är så trött på det här nu.
Stå på snöiga perronger och frysa stjärtfjädrarna av mig varenda morgon för att varken Tvärbanan eller Tunnelbanan går som folk.

Och så när jag äntligen kommit fram till Slussen, ja då måste jag nästan armbågas för att ens komma av perrongen. Folk vägrar att släppa förbi en, för om de flyttar på sig en endaste sekund så kanske deras sittplats på tåget försvinner.

Som sagt GAAAAH! Jag blir gaaalen.
Och dessutom sörjer jag att OS är slut :-(

 

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Jaha, vad kul!



Ja, jag vet inte hur många år det var sen sist vi såg, men många är det!

Men det är klart vi ska ses när du kommer ner :)

2010-03-02 @ 12:26:48
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0