:-)

Våren är på väg! Det var väl på tiden!?
Så jäklans mysigt.

Jag ser framför mig uteserveringar med billig öl, tunna sommarkläder och glada blomstrande människor som fått tillbaka färgen efter den mörka långa vintern.

Eftersom att jag är optimist anser jag att det snart är helg. Och på lördag ska jag och pappa faktiskt åka skidor, haha.
Vi ska åka upp till Kungsberget och åka av oss en hel dag. Sjukt kul. :-)

Ikväll ska det tränas igen, jag ska bli redigt påpiskad av min käre PT.
Fläsket ska få jobba riktigt ordentligt.

Förresten, har anmält mig till en sommarkurs i Spanska! Ska ta igen min skolspanska tänkte jag så jag kan börja prata flytande. :-)




Kommentarer
Postat av: Erika

Det är helt underbart att våren är på väg! =) Man blir så glad av detta väder!



Ja, tänk alla härliga uteserveringar och att bara sitta och ha det skönt! Åhh ge oss sommar NU!!



Va roligt att åka skidor! Är det utför eller på längden ni åker?



Hoppas du har en härlig dag! Kram!!

2010-03-10 @ 12:37:19
URL: http://erikagrehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0