:-)

God morgon alla vänner,

Hoppas ni vaknat upp till en bra dag.
Även denna dag så skiner solen så fint.
Det skulle bara vara pyttelite varmare så är det vår på riktigt.

Ikväll är det träning sm vanligt, ska även försöka köra imorgon, torsdag och fredag för att vila under helgen.

Imorgon ska jag som sagt på startkurs på Unionen. Superintressant ska det bli. Ska försöka bli lite klokare ;-)

Annars ska vi träffa lite vänner i veckan och vara hundvakt hela helgen.
Jag ska jobba på lördag förmiddag, så jag kanske tar med mig vovven till jobbet, vi får se.

Annars har jag inte så mkt mer kul att berätta.
Snart är det påsk och jag kommer att befinna mig i Göteborg hela påsken. :-D
Underbart!

Vi hörs.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0