Onsdag

God morgon solstrålar!

Hoppas att ni mår bra och att även ni har vaknat upp till en solig och varm dag. :-)

Var hemma hos Jullan igår kväll med tjejerna. Supermysigt som vanligt. Både en och en till överraskning avslöjades. Underbart. ♥

Ikväll är det härliga tvättstugan som gäller. Och imorgon bio. Fullt upp som vanligt, men bara med roliga grejer (nästan).
På fredag ska det drickas öl! Har fortfarande inte förstått att jag ska lämna Birka.. Jag kommer gråta blod på fredag. Haha.
3 år av trygghet...Och nu ska tryggheten lämnas och jag ska inta skolan.

Mitt ända mål är att klara skolan och tycka det är roligt.

Nåja, nu ska jag sluta snickesnacka och arbeta istället.
Min kropp strejkade imorse, benen viker sig typ under mig när jag går så jag snubblade. Jag tror att kroppen redan har tagit semester. Haha.

Hörs, Puss!


Kommentarer
Postat av: Anette

Tack :)



:o är det sant?! Fan vad du gjorde mig glad nu! Den färgen måste jag ha!

2010-09-05 @ 22:32:19
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Anette

Tack du söta :)!



Kram!

2010-12-06 @ 23:54:57
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0