Dag 1. Presentation av mig själv.

Okej mina vänner. Då kör vi igång.

Jag heter Sanna och jag är född på en regning höstdag 1987.
Jag är född och uppväxt i Huddinge, med mor, far och lillasyster. Jag har även en halvstorebror som bodde hos oss varannan helg.

Jag är en glad skit som alltid försöker se allting positivt.
Jag är även en orolig själ som är väldigt konflikträdd.

Idag bor jag tillsammans med min sambo Fred sen ca 4 år. Vi träffades i högstadiet och har mer eller mindre hängt ihop sen dess.

Jag är extremt social och sällskapssjuk och inte helt ofta är det folk hemma hos oss.
Jag är en partydrottning ut i fingerspetsarna och kalas av alla dess slag är underbart.

Idag pluggar jag försäkringar på en skola i Stockholm och trivs som fisken i vattnet. Mitt mål är att jobba med personförsäkrigar när jag blir stor.

Jag bryr mig om alla som står mig nära och kan oroa mig själv till magkatarr om nån mår dåligt.

Jag älskar allt som har med julen att göra. Jag pyntar, bakar 100 sorters kakor och godis och slår in julklappar i november.

Jag är extremt kreativ och älskar allt som har med skapande att göra. Jag målar, gör smycken, syr, scraapbookar, bakar, lagar mat, gör eget godis.

            

                                     Mannen och jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0