Tisdag typ 16 veckor senare

Hej folket :-)

Ingen uppdatering på lääänge, jag vet.
Men det är inte kul när jag inte kan visa er några bilder.

Lägenheten är nästan helt iordning nu. Saknas lite gardiner och tavlor och sånt tjafs, men det är inte det viktigaste. Vi har fått våra tv-möbler och tv.n sitter på väggen.
Nästa projekt blir att kakla om badrummet, men det får vänta några månader. :-)

Annars jobbar vi som vanligt. Vi har grymt mkt att göra på vår avdelning denna tid på året. Massa konferensgrupper.

På måndag fyller jag år, så hela helgen kommer gå åt att ta hem diverse vänner och släktingar, dels för att visa lägenheten men också för att bjuda på fika.

Måste jobba vidare.

Keep in touch!

  

After work på terassen i somras.

 


Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Hallå Sanna!

Jätteroligt med en kommentar från dig i bloggen. Ja, valparna är precis hur söta som helst och ännu sötare kommer de att bli. Om du går in på http://smultronblommanskennel.blogg.se kan du se fler bilder och även mamman.

Det var alltför längesen vi kryssade. Vi har varit upptagna med annat och jag längtar till båten så jag kan dö. Hoppas det blir av snart. Vi hade t.o.m. ett presentbrev som vi inte hann utnyttja eftersom det gick ut den 30 sep. Illa, illa....

Hoppas allt är bra annars och grattis i förskott!

2009-10-06 @ 11:32:55
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0