Halloween

God morgon söta ni. :-)

Idag skiner solen för en gångs skull, och det gör det lite lättare att arbeta.

Jag var som sagt sjukskriven i 2 veckor eftersom jag åkte på bältros i ansiktet. Dessutom fick jag en virusinfektion som gjorde att jag hade feber varje dag i 8 dar.
Inte roligt, och bältros är ingenting jag önskar någon. För det första är det väldigt smärtsamt, sen satt jag i karantän eftersom jag såg grotesk ut.

Nu är det totalt fullt upp.
Imorgon är det Ullared som gäller hela dagen, och på lördag ska vi ha kalas hemma för våra släktingar och familjer.
Extremt mkt planering och jag ligger ändå efter. Vinet saknas fortfarande, så det får bli en tripp till systemet nån dag.
Gaaah.

Nu måste jag jobba vidare, så vi hörs :-)

Inviger kameran. :-)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej, kan inte du maila mig angående din bältros, jag tror jag håller på att få det i ansiktet oxå, jätteont i vänstersida. känns inget kul alltså. kan du inte berätta lite hur det började för dig?



vore tacksam för det.

eller adda mig på msn . [email protected]



tack på förhand.

2009-10-31 @ 02:24:32
Postat av: Stephan :-)

Halloj Sanna

Vi har haft ett fantastiskt roligt dygn ombord. Nu en liten undran:

Var det du som hade fixat så att vi fick en Paradise Qualityhytt? I så fall ska du ha världens allra största tack. Det gav lite extra krydda på kryssningen.

Hoppas du får en fin vecka.

2009-11-01 @ 21:47:06
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/
Postat av: Sofie

åh tack så jätte mycket :)



tråkigt det där med min farfar och att hela tiden gå och vänta på att han ska bli bra igen..kan inte vara roligt alls!



Hoppas allt blir bra med din farfar :)

2009-11-02 @ 10:18:05
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0