torsdag!

Äntligen, bara 1 dag kvar. Som jag har längtat. Ni kan inte ana.

Sen jag kom tillbaks från sjukskrivningen så är jag galet nere och omotiverad. Jag tycker inte att jobbet är kul längre. Jag börjar räkna ner minuter till helgen redan på söndagskvällen.

Jag hoppas att det är en höstdepp som jag är nere och gräver i, och att jag är på väg upp snart, för det är inte kul.

Imorgon är det iallafall fredag. och vart ska Sanna spendera sin fredagskväll?
Jo, på jobbet. Dum som jag är har jag tackat ja till vår årliga Halloweenfest, och vi ska hålla till i terminalen. Hela 36 personer blir vi och alla ska vara utklädda.
Jag har tackat ja endast för att jag, Helena, Jenny och Frida ska gå ut och dansa efter. Vi har skrivit upp oss på en gästlista så vi kommer in gratis, och är det nånting jag behöver nu så är det dans, massa dans.  Som jag saknat det. Känslan av att kunna få ut alla känslor. Haha, det låter sjukt men det är min terapi. Att dansa. :-)

Jag ska iallafall vara utklädd till ängel. Nåt roligare kom jag inte på.
Jag lovar att visa bilder.

Annars blir det en lugn helg. Middag med vänner på lördag.

Back to work. Bläää.

                            


Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Hej gumman!:)Tack snällla vad söt du är! Allt bra?? Puss

2009-11-17 @ 21:29:20
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

hihi du är söt. Men ni kommer oxå få en socker söt bebis sen:)

Vad har du varit sjukskriven för?? Hoppas de är ok! Puss

2009-11-23 @ 19:13:19
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0