41 snabba

Hur bor du: I nyinköpt tvåa med sambo och dammråttor
Brukar du komma i tid: Jag försöker verkligen, men är nog en tidsoptimist.
Hur lång är du: 182 cm
Kan du laga mat: Ja, har begåvats med två föräldrar som är extremt duktiga i köket. Älskar att laga mat!
Vad jobbar du med/pluggar du: Innesäljare mot grupper och konferenser
Vad har du på dig just nu: Jeans, skor, tröja
Har du någon fobi: Ormar. Är sjukligt rädd. Vågar inte gå i skogen längre.
Hade du en bra kväll igår: Absolut. Min man fyllde år :-)
Vilket är ditt senaste inköp: Ägg, mjölk och köttfärs.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe och apelsinjuice, definitivt.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Familj och släktingar (födelsedagspengar)
Har du sovit i din egen säng inatt: Javisst.
Vad hade du sönder senast: Ett par jeans som jag provade. Jag skyller på dålig kvalité ;-)
Vem snackade du med senast: Min karl.
Varm favoritdricka: Varm oboy med vispgrädde.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Mineralvatten, just nu Loka smultron citron.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt kallt vin alternativt iskall öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår, skulle göra frukost på sängen till karl, men sov för länge :-(
Saknar du någon just nu: Min älskade farfar som ligger på sjukhus.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Restas med mig, blir så sur!
Någon jag stör mig på: Anna Anka, jag stör mig inte. Jag HATAR henne innerligt.
Intressen: Klättring, matlagning, tokiga utekvällar, familj, vänner, böcker och sambo.
Senaste person du kramade: Freddie-boy.
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Freddan
Vad drack du senast: Dricker kaffe nu.
Vill du ha barn: Absolut, ska bara ta mod till mig och föda de först.
Längtar du till din nästa födelsedag: Äsch, det är ju jul snart!
Har rakat dina ben någon gång: Haha, ja
Är du sugen på något nu: Sockerärtor
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Oj, kanske 4-5 stycken.
Använder du hudkräm: Japp, just nu Forevers Aloe vera-produkter.
Attraheras du av män med skägg: Absolut, det är därför min man har skägg :-)
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop, bekvämt och snabbt.
Brukar du baka: Ja, är en riktigt bullmamma när jag sätter igång. På söndag ska det bakas pepparkakor och lussebullar.
Röstade du i det senaste valet: Självklart.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag. Önskar att jag kommer in på min utbildning till nästa höst sen är det komplett.
Vilken låt lyssnade du senast på: Whiseky Lullaby.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Kebab, usch vad äckligt!
Har du pengar på mobilen: Har abonnemang.

Kommentarer
Postat av: Stephan :-)

Jag har också ormfobi. Hur glad tror du jag blev när detta hände: http://stevenssanningar.blogg.se/2009/august/snacka-om-ovantat-besok.html

2009-11-10 @ 11:49:26
URL: http://stevenssanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0