Tisdag

Ja, jag vet att jag är sämst på att uppdatera. Men det är så mkt annat hela tiden.

I fredags var Björn och Veronica här. Vi åt middag och tittade på Lets dance, och deras bebisvoffe Iris var supersöt och supervild. Janis är ju intresserad av whiskey, så han drog fram whiskeybok och tre olika sorter whiskey och hade whiksey-provning med Björne. Haha.
I lördags hade vi min morbor och han tjej och mor här. De kom redan vid två, och vi fikade och hade det mysigt. Sen lagade jag mat och vi kollade på Robinson.
Tycker det är roligt att det är stenhårt, Moaha. Så riktiga Robinson ska vara  ju.
I söndags var vi på Sune-musikalen. MIn svärmor hade vunnit biljetter. Var hur söt som helst, och man får verkligen lov att säga att Benjamin Wahlgren Ingrosso är ett underbarn. Han är charmig och sjukt duktig på att dansa/sjunga.

Jobb igår, skola idag. Ingen matte.
Gjorde matteprov förra veckan och tyvärr mina vänner, så gick det käpprätt åt helvete.
Jag fick två rätt av 15. Jag är lite dum i huvudet för det är inte så att jag har slarvat med pluggningen, tvärtom. Jag har pluggat som en jävla anitloop.
Men jag har en teori, eftersom det är så mkt annat runtomkring med samhällen och nya jobbet så tror jag att jag ska hoppa av kursen nu, och ta den till hösten. Då har jag kommit in mer i jobbet och kommer känna mig mer bekväm, plus att jag bara kommer ha matten att koncentrera mig på då. Jag tror att det är en plan.

Imorgon ska mamma ha klädparty. Och jag ska dit med Kickilickan. Ska bli kul. Cissi kommer vara där också :)
Igår var Frida hemma en snabbis, så vi hann avnujta en smarrig lunch på vårt älskade Thai-hak.
Hon var brun och fräcsh och verkade må toppen, så det var kul :)

Nej, nu måste jag gå sova.
Jobb imorgon!

Förresten, jag är anmäld till tjejmilen. Målet är under en timme. Tror ni jag lyckas? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0