Sunny Saturday

Äntligen helg!

Jag har varit hos Maria och pluggat matte i tre timmar. Har prov på tisdag och har repeterat allt.
Så nu håller vi tummarna för att allt sitter och att jag klarar provet.

Ikväll är det schlagerfinalen.
Marlena Ernman (Aka Operakärringen) och Caroline Af Ugglas är favorittippade.
Jag tycker att Ugglas låt är jävligt bra, bara man slipper se henne.
Jag är mer skeptisk till operakärringen, men kanske ändrar mig efter kvällen.
Jag hejar på Emilia, för jag tycker att det är jäkligt skönt gung i hennes låt. :)

Nu ska vi strax fara och fira Janis faster, så det är dags att skutta in i duschen.
Ikväll vankas det schlagermiddag.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0