Skadorna

Tagit massa bilder som ska skickas rill Trygghansa.
Tänkte att ni skulle få se hur det ser ut nu, när nästan allt sot utvändigt är borta.


Bedöm själva.
Räcker det med en slipning?
Eller behövs ett nytt?
Observera att bordet är TVÅ veckor gammalt.

      

Fönsterbrädan




Allt j-a sot som är precis överallt! I alla skåp, på alla glas, tallrikar och skålar.





Och så sist men inte minst, ljusstaken. Vad tror ni där? Går den att rädda?


 


Nånstans så vet jag ju vilken jävla tur vi har haft.
Att vi kunde blivit innebrända, och att bokstavligt hela köket vore nerbrunnet.
Men just nu är det svårt att tänka så.
Skuldkänslorna är värst.
Och oron över bordet, golvet....

Jag ska försöka rycka upp mig och från och med imorgon skriva glada inlägg. Jag lovar att försöka.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0