Måndag

Så var en ny vecka igångsparkad.

Måndagen är ju den värsta dagen på veckan för att den är så lång, men jag tycker att onsdagen är värre.
Vart mkt idag på jobbet. Som vanligt, det är ju måndag.
Har typ svarat "Välkommen till B**** C****** du pratar med Sanna" en miljon ggr.

Den 3 april är det kryssning med några tjejer, så det ska bli skoj :)
Sen 9 april är det kryss med mamma, mormor etc, 8 maj fyller Js pappa år, så då ska vi också åka, samtidigt som vi ska försöka få in en kryss med Björn och Veronica. Sheisse!

IMorgon är det matteprov.
Ett bautastort sådant.
Och grejar jag inte provet, då är jag körd.
Så mina kära, håll alla tummar för mig imorgon kväll kl 18.00.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sängen.
Natti!



Frida på jobbet i somras. Jag leker smyg-papparazzi :)



Ida. Sommar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hur gick provet?

2009-03-18 @ 20:49:12
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0