Klädparty, Biofilm och ny hobby

Jag har gjort en massa roliga grejer som jag inte hann skriva om imorse så nu gör jag det nu istället :)

Mamma hade ett såkallat klädparty förra veckan.
Man samlar massa tanter (med sin vackra döttar och div vänner) och tittar på massa kläder, och det hålls en visning.
Kläderna som visades var till 95% enbart ap-fula.
Och såklart, tanterna som mamma hade bjudit satt och var helt frälsta i dessa fula kläder, och gav ifrån sig högljudda läten om hur vackert allt var.
Cissi gav mig en blick som sa "Men herregud", och jag brast ut i ett galet skrattanfall som inte gick att stoppa.
Att sen både Kicki och Cissi var där och att mamma gav mig giftiga mördarblickar hjälpte inte.
Jag höll på dö.
När jag äntligen trodde att jag hade skärpt mig skulle jag ta en klunk vin, som jag satte i halsen och började hosta som en dåre. Och detta är mitt under visningen.
Haha.

Sen har jag och J vart på Heron City och middagat med Kicki och Simon. Det var jättemysigt. Vi åt smarrig mat :)

Vi har haft Janis kusiner med flickvänner här på middag i lördags. En mkt trevlig kväll.
I söndags morse åkte vi in till Söder och träffade ena kusinen igen och åt en sagolik brunch. Minns dock ej vad stället heter, men det var en amerikansk brunch med blåbärspannkakor och hela rasket.
Efter brunchen for vi hem och tittade på film, sen dröjde det inte länge förrän nästa kusin ringde och ville få med oss och klättra klättervägg, och eftersom vi äntligen kommit igång och blivit skapligt sunda följde vi med, och guess what?
Vi älskar det! Så jävla roligt. Så det kommer vi absolut fortsätta med.
Efter klättringen åkte vi än en gång till Heron och såg på bio.
Slumdog Millionare.
Rekommenderas starkt! Sjukt bra.

Nu är det Tv-dags.

Vi hörs snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jäklar vad du hinner med! vilka kusiner var det?

2009-03-31 @ 20:30:50
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0