Underbara älskade ljuvliga fredag.

Hej alla söta läsare.

Jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera.
Måste först och främst skryta med att jag idag varit rökfri i 1 vecka.
En hel vecka med endast nikotinplåster!
Woho! Jag är bäst.

Största provet blir ikväll. En partykväll med alkohol, och dans, men inga ciggisar.
Det kommer bli tufft. Men hallå, värre saker har väl hänt? :o)

Som sagt, ikväll är det dags! Yeay, järngänget minus Jullan ska på partykryssning.
Fyra snygga tjejer och en väldans massa kläder/smink/hårspray.
Jag tror på en toppenkryssning.

Dock så tror jag att ödet inte vill att jag ska åka, för allt har varit emot mig denna dag.
Först imorse så fick min mobil fnatt och stängde av sig, men lyste fortfarande, vilket innebar att inte klockan ringde, så jag gick upp alldeles för sent.
Sen är jag på god väg att få en präktigt maffig migrän, och som pricken över i:et har jag såklart glömt mobiläveln hemma.
Gaah. Jag ska vara borta i över ett dygn och har ingen mobil. Det suger.
Och jag har redan ångest över att lämna Janis, nu kan jag knappt parta med han :(

Jaja, måste jobba vidare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0