Tredje dagen

Här kommer bilderna som jag lovade :)
Dock väldigt få.



Cissi och Fredrik hjälper mig med matten :)



Me and my love.♥



Sanna Panna Kaffekanna

Och sen mina vänner. Nu ska ni få höra.
Speciellt Mamma, Frida, Julia, Kicki, Janis och alla ni andra som tjatat så! :)
Jag är inne på mitt tredje rökfria dygn.
Jag kör på nikotinplåster, och det funkar än så länge utmärkt.
Jag är faktiskt riktigt stolt.
Dock är jag deprimerad när jag vaknar på morgonen eftersom jag inte får röka, men det lägger sig förhoppningsvis. :)



Snygga märken efter plåsterna...



Och så här ser de ut på.

Så nu får ni peppa mig!
Mitt nya rökfria liv börjar närma sig :)

Kommentarer
Postat av: Frida

WOHO!!! Bra Sanni! Vad duktig du är! Det borde firas med thai fan...

2009-01-26 @ 10:42:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16903
Postat av: Kickilickan

Du är så jävla bra Sanna! Jag vet att du klarar det, nu har du bara dig själv att bevisa det för!! Jag är så grymt imponerad!!!!

2009-01-26 @ 15:57:42
URL: http://kickisbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0