Torsdag

Hej alla läsare.

Hoppas ni mår bra.
Här är det ganska mycket skit.
Igår var jag hemma från jobbet, för jag vaknade med vräldens värsta migrän.
Idag är jag på jobbet, men mår så illa så mina ben är helt skakiga.
Jag är likblek i ansiktet, och mår så jäkla dåligt.
(Och nej, jag är inte gravid).

Jag börjar bli lite orolig. Om det är vinterkräkan, så borde jag väl typ kaskadspy?
Inte må illa i flera timmar?

I vilket fall som helst har jag pratat med min lärare i skolan, och talat om att jag är sjuk. Så jag har fått lite uppgifter som jag göra hemma.
Det suger, och jag har lite ont i magen över hur jag ska ta mig hem.
Är så rädd för att kräkas som det är, och ännu värre om jag måste göra det på tåget...
Fy vad hemskt.
Hellre dör jag.

Konstigt att inte Janis mår illa, men det kanske kommer det också?

Igår bokade vi flygisar till Edinburgh, så nu är det klart.
4 februari lyfter planet, och vi har en härlig långweekend framför oss med Ida och Jakob.
Ska bli så mysigt.
Kul att se nåt helt nytt land också.
London börjar bli lte tråkigt efter tre gånger ;P

På lördag är vi bjudna på middag hos min lill-sessa Cissi som fyller 21 imorgon.
Hurra hurra hurra. (Om jag glömmer skriva det imorgon) :)

Nu måste jag jobba vidare, ska strax ta mig hemåt.
Håll tummarna för att jag inte kräks på tåget!

Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Har också mått sådär och Fredriks mamma sa att det är nåt som går- jag är nämligen inte heller gravid ;)

2009-01-22 @ 13:48:04
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0