Söndag

Halloj,

Så var det söndag. Och jag är så satans trött!
Sov hur länge som helst idag, så jag höll på att försova mig till jobbet, trots att jag börjar 14,15. Haha.
Det blev sent igår kväll, mycket sent.
Vi var väl hemma vid halv tre eller nåt.
Det var middags hos Björn och Veronica, och det var jättetrevligt.
God mat och trevligt sällskap.
Beundrade deras fina lägenhet, och som vanligt kändes våran lilla lägenhet som en fis i rymden.

Tänk vilken lyx med ett eget sovrum.
Med dubbelsäng och ett eget nattduksbord, haha. Knäppa önskningar man har ibland.

Ikväll åker Jullan och Danne.
Jag har nog inte riktigt förlikat mig med tanken att jag inte kommer få se de på ett halvår.
Jag blir grinfärdig varje gång jag tänker på det.
Men det kommer gå fort, jag kommer vara klar på komvux när de kommer hem. :)
Och när de kommer så är det nästan sommar här. Bästa tiden på året.

Nu måste jag jobba vidare, vi hörs.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0