Schoolbag is on...

Godmorgon bejbs.

Skriver några rader innan det är dags att springa till tåget.

Skolväskan är packad, böckerna är varligt nerstoppade och pennorna ligger säkert i sitt pennfack.
Jag känner mig som sju år igen, och är på väg till första skoldagen, jag är nervös och fnittrig.
Och på ett sätt är det första skoldagen.
Även om det bara är Komvux.
Men ändå.
Det är faktiskt tre år sen jag tog studenten, så klandra mig inte.

Haha, jag vet att jag är töntig, men jag tycker att det ska bli sjukt kul!
Jag ser det som en enorm utmaning.
Så jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var taggad :)

Nu måste jag jag rusa.
Wish me luck!
Skriver ikväll när plugget slutat.

Puss

Add Audio to Default Playlist

Schoolbag in hand
she leaves home
in the early morning
waving goodbye
with an absent-minded smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0