Onsdag igen....

...Denna gång från jobbet.

Jag har svarat i telefon hela förmiddagen och checkat in grupper. Och nu sitter jag i terminalen och väntar på folk.
Vi öppnade för en och en halv timme sen, men det är ingen här. Haha.
Det ekar.

Är fortfarande trött, och försökte gå igenom matten på lunchen med det sket sig.
Har ringt till en nära vän till familjen, och hon är mattelärare (halleluja) så hon ska hjälpa mig ikväll med att förklara lite mer.
Det kommer bli grymt.
Tror jag ska anställa henne, så jag går till henne en gång i veckan, och hon hjälper mig att gå igenom allt en extra gång.
I maj är det nationellt prov, och klarar jag inte det så är jag körd. Då klarar jag inte kursen.
Och eftersom jag måste ha Vg känns det väldigt viktigt.

Nu måste jag sluta skriva och fortsätta sitta och glo. :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja matte B är svårt, men du kommer klara det galant! Speciellt om du får "privatlärare" ;)

jag tänkt faktiskt vara hemma hos mig, har fått ett nytt bord nu så det går utmärkt - och så slipper vi de andra ;)

det är ju så att typ alla mina kompisar har lämnat stan, min närmsta kompis åker till Sweich (hur stavas d?) på lördag så det blir bara vi fyra =) dessutom har jag så litet så det får inte plats för många fler...

fredrik ska jobba nästa helg så han kommer nog inte vilja gå ut, men vi kan ju se hur vi gör, kan ta med mig Stockholmsspelet dit så kan vi köra par mot par! har lite andra roliga spel också, typ alfapet, så det ska nog bli kul! SÅ dricker vi lite drinkar och myser =)



hör av dig om vad mannen din säger så bestämmer vi mer närmare. kanske skulle rösta på lördagen om det funkar, mamma å pappa kanske vill fira lite på fredagen



puss

2009-01-14 @ 13:37:04
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0