God morgon!

God morgon God morgon!

Ännu en tidig morgon. Bläää.
Jag borde börja jobba natt, tror att det skulle passa mig bättre.

Idag är det jobb fram till 13.00, sen sticka till skolan och pluggga samhälle till halv fem, och efter det åka till polisen och fixa nytt pass, och så klockan sex är det matte b.
Fullspäckat.

Varken Janis eller jag har varit sjuka under hösten/vintern, och trodde att vi kanske hade klarat oss ifrån alla baciller, men icke!
Igår var vi helt förstörda, hade ont i kroppen och var allmänt nere, och idag har vi ont i halsen båda två.
Där sket vi oss!

Och jag som verkigen verkligen inte kan bli sjuk nu.
Så nu blir det honungsvatten och strepsils tills vi är bättre.

Nu måste jag klä på mig.
Vi hörs!

Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på er mina sötnosar!

2009-01-20 @ 15:09:37
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0