Fredag

Älskade älskade fredag!
Du är varmt efterlängtad.

God förmiddag mina små kycklingar.
Äntligen fredag!
Woho!

En jävlig vecka är snart slut, och även om det har varit jobbigt, lärorikt, roligt, osv osv så är jag glad att den snart är över.
Det är inte lätt att jobba helfitd samtidigt som man pluggar intensivt, det ska gudarna veta, men roligt är det.
Och allt handlar om inställning :)

I helgen ska jag plugga matte, åka till mamma och äta middag, och träffa min far.

Har inget roligt att skriva, så jag lägger in en fin bild ist. Favorit i repris :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

uppdatera, segis!

2009-01-19 @ 12:15:21
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Mamsen!

Oj, vilka pinglor!

Puss

2009-01-19 @ 12:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0