Femte dagen

God morgon.

Hoppas alla mår bra.
Idag är det tisdag, blää.
Men snart är det fredag, och då ska jag på partykryssning med mina tjejor.
Ska bli jättemysigt.
Ett ljus i mörkret :)

Jag är lite nere just nu, det är typ skit på jobbet.
Jag har ångest över det, och speciellt nu när Frida ska sluta.
Det är jobbigt som det är ändå.
Men det är bara att bita ihop.
Sånt är vi ju bra på, eller hur? :)

Appropå kryssningen. Det är jag, Freddie, Kicki, Frida.
Åhh! Alla bejbs utom Jullan.
Men det ska bli så sjukt kul, ser verkligen verkigen fram emot det.
Man mår ju som bäst när man är med sina bästisar, (och mannen såklart).
Vi ska dansa hela natten till massa schlagers, och dricka en sjuhelvetes massa drinkar. :D

Nu måste jag göra mig iordning för att åka till jobbet.
Idag är det skola, wiee!

Kommentarer
Postat av: Kickilickan

JAAAAA! Ni ska med allihoppa!!!! JAA! Va glad jag blir nu!!!!!

2009-01-27 @ 07:50:05
URL: http://kickisbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0