...

Det är underhållande att se hur man reagerar när man inte trivs på jobbet under en längre tid.
Man blir ganska hård och kall, och skiter fullständigt i vad som händer.

Mitt ljus är ju faktiskt Janis som alltid är så snäll och alltid ställer upp till 500%. Han stöttar och pushar, och hade inte han funnits hade skolan gått helt åt helvete. Men för hans skull, för vår skull är jag villig att kämpa. Kämpa för att greja bra betyg i plugget, och hålla ut på jobbet till maj.
Och alla mina solstrålar. Utan er funkar det inte.


Kommentarer
Postat av: Julia

Anda fran Kambodja har du bade mitt och Dannes stod till 110%! Jag vet att du kommer klara det och hall ut pa jobbet, ta ingen skit utan var bara dar for pengarnas skull. I juni rockar vi loss nar jag kommer hem igen och sommaren ska bli den basta nagansin med weekend x, soliga dagar pa Bjornon och massa mysiga grillkvallar!

Alskar dig vannen!

Puss och kram fran Julia, Danne halsar

2009-01-28 @ 13:36:11
URL: http://juliaodanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0