Ärtsoppa, skallebank och djupfrysta stjärtfjädrar.

God morgon god morgon!

Hoppas allt är bra med er.
Här är det hyfsat iallafall.
Har migrän, som vanligt, och det är totalt svinkallt ute.
Trots att jag var rdentligt påklädd så blev kinderna djupfrysta och alla mina små stjärtfjädrar frös till is :)

Idag är det informationsmöte på Komvux för alla elever, och jag kan inte gå. Det är omöjligt eftersom att jag jobbar till sex, och vi bara är två idag.
Så jag ska ringa dit och hoppas på att Janis kan gå ist för mig, och representera mig.
Och så på tisdag börjar allvaret.
Vi satt igår med matteboken och när jag äntligen trodde att jag fattade, så var alla svaren fel.
Jag har tänkt rätt, men skrivit ut talen fel.
Vaddå, jag blir tokig?
Hoppas verkligen att läraren kan förklara skiten ordentligt, för annars blir det problem.
Och jag måste dessutom få minst Vg i både Matte B och samhälle.
Dels för att höja mitt snitt och dels för att jag har gett mig fan på de.
Så håll alla era tummar och tår för mig.

Vad händer mer då..
Imorgon är jag ledig eftersom att jag jobbar helg.
Jag funderar på att åka och umgås med mormor.
Och så ska jag till biblioteket och låna en samhällsbok eftersom jag inte har råd att köpa en nu.
Och imorgon kväll ska alla till O´learys i Huddinge och fira av Jullan och Danne som åker på fredag.
På lördag jobbar jag, och på kvällen ska vi hem till Björn och Veronica på middag.
Mycket trevligt.
Som sagt, vårterminen är igångsparkad nu :)

Nu ska jag springa på möte, så vi hörs mina små gryn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0