2009

Hej babes.

Förlåt för dålig uppdatering.
Idag är sista dagen på min semester, men tror ni att jag känner mig utvilad? Nej!

Jul spenderades hos moster och kusiner tillsammans med mormor, mamma och andra släktingar i Vårberg.
Janis firade med sina föräldrar och kom till oss på kvällen.
Vi sov hos mormor och på juldagen var det traditionell juldagsmiddag hos mormor med god mat, spel och sjungades till frälsningsarméns "Han har öppnat pärleporten..." med diverse handrörelser :)
På annadagen åkte jag och mannen på lyxkryssning. Sov i deluxehytt och brände en satans massa pengar i taxfreen.
Åt god mat och myste massor.

I lördags var Björn och Veronica hemma hos oss på middag.
Det blev också lite spelande och drinkar.
I söndags jobbade jag, och hade en riktigt djävulsk dag i terminalen. Folk var som galna.
På kvällen åkte jag än en ¨gång med båten, nu med lillasyster och mamma.
Lugnt och skönt, och jag badade med Josefin, och hon visade mig att hon lärt sig simma. Sötnosen.

I Måndags åkte vi till Kungens Kurva.
Vi var på Elgiganten, Media Markt, Siba och Netonnet och pratade med säljare om platt-tvs.
Vi jämförde hit och dit, och efter nästan fem timmar köpte vi en 40-tums Lcd.
Jättejättefin.
När vi köpt den ringde Jullan och berättade att henne bror hade en tv-bänk som de ville slänga som passade till platt-tvs, så då tog vi en tripp ner till salem och hämtade den.
Sen hem och monterade upp tv:n och det blev jättefint.
I tisdags åkte vi till Ikea och köpte stora korgar till vår bokhylla och fyllde upp hela bokhyllan med korgar.
Mycket mycket fint.

Och så igår var det nyårsafton.
Efter mycket om och men hamnade vi hemma hos oss.
Jag stog mellan 13.00 och 18.00 och lagade tre-rätters middag till sex personer.
Jag tror att jag lyckades, för maten försvann fortare än kvickt ;)
Blev en helt underbar kväll med massa skratt och sing-star och guitarhero.

Ett långt inlägg, men så blir det när man har gjort mycket :)



Lillasyster och jag i poolen på båten :)



Badar bubbelppol :)



Lagar mat till nyårsafton.



Fördrink med söta Veronica och Björn.



Middag



Middag igen :)



Björn 2 sjunger Sing-star :)



Danne är den nya Elvis ;)



Alla underbara vänner vid tolvslaget :)



Vår fina hylla fylld med korgar :)



Vår nya fina tv med tv-bänk :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh vad fint ni har fått det!!

kul i går?

puss

2009-01-02 @ 00:49:29
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0