Skottland

Hej alla änglar!

Skriver en rad från Skottland.
Mysigt land, dock väldigt kallt nu.
Vi dricker öl och umgås och äter god mat. :)

Ikväll ska vi på en mexikansk resturang, och eventuellt gå på bio efteråt.
Igår var ute på krogen och partade, vilket resulterade i att jag hela dan idag legat med migrän och mår skit.
Men med lite mat i magen går det nog över :)

Mötet i onsdags gick bra, så nu har jag fått en ny tjänst på jobbet :D
Så den 2/3 börjar jag på grupp och konferens, och ska boka in stora grupper. Woho!
Ska bli så roligt.

Nu ska jag pipa iväg.
Vi hörs lovers.

Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad avis jag blir, vill också dit!

vad kul att du fick den tjänsten, jag önskar dig lycka till =)

kramar

2009-02-08 @ 17:21:11
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0