Picture time

Hej babes.

Skottland var grymt.
:)

Eftersom jag typ är segast i världen på att lägga upp bilder kommer nu bilder från både kryssningen och Skottland.

:)

La Cruise


Kicki och Frida



Kicki och jaaag :)






Frida och Sanna - Jävelskap i korridoren



Freddie blev piercad :D


Skottland



En öl för att lugna nerverna på flygplatsen :)



Vårt flygplan. Scary!



Ute på lite turist-stråt bland kiltar och säckpipor :)



Edinburgh Castle



Uppe vid slottet.



Ida och Jakob. :)



Jag och min kärlek.



The scottish beer!



Våra fina män.



Jag och Ida med det godaste Rosévinet jag nånsin druckit.



På en mysig engelsk pub.



Jag kom nästan med :)



Djupt upptagen med en bok. Sanna Bokmal.



Ute och går :)



Vackra Edinburgh från taket.



Uppe från slottet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0