Måndag igen.

Hej änglar.
Nu har jag rast, och alltså lite mer tid att skriva.

Kryssningen var rolig. Vi hade trevligt och vi var skitsnygga.
Och det bästa av allt, jag rökte inte!!!
Trots att jag var väldigt full. Jag höll mig undan skiten. Och jag stog med en som rökte, och var inte ens sugen. :)
Halleluja!

I lördags som sagt var vi bjudna på middag hos pappa med bror. Åt massa god mat och tittade på körslaget.
Var mysigt och lugnt.

Och igår var Maria över och hjälpte mig med matten. Vi pluggade i tre och en halv timme, så nu kan jag nästan allt om konjugatregeln, pythogoras sats och parantesmultiplikation.
Vill ni veta nåt så tveka inte att fråga ;)
Sen kom mamma också så vi lagade mat och hade mysig middag allihopa.
Mamma hade med sig massa fina saker från London.
Bla skor till mig. Som var lite udda, men jag gillade de.
De va jättefina :)
Och så fick vi julisar av syrran.
Janis fick ett par silviriga stringkallingar,(HAHA) och en jättefin tröja :)
och jag fick värsta korsetten och body butter.
:)
Tack sis.

På onsdag styrs kosan mot Skottland och Ida och Jakob.
Ska bli så roligt!
Kul att uppleva ett nytt land, och kul att träffa de såklart.

Bilder från kryssningen och på grejena kommer ikväll om jag orkar.

Hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0