Fuckin' Monday

Hej babes :)

Så var det snuskmåndag igen då.
För mig är det inte vilken vecka som helst,
det är nämligen den sista på jobbet, innan jag börjar på den nya tjänsten :D

Helgen har spenderats med de jag älskar mest.
Familjen och släkten.
I lördags var vi hos min morbror och co i Strängnäs, och igår på middag hos mamma med hela släkten + syrran som är på besök från London.
Supermysigt.
Önskar att alla helger var så.

Sportlov från skolan. Betyder dock inte att jag slutar tidigt, efter lovet är det två stora prov, och klarar jag inte de så klarar jag inte kurserna.
Så det är plugg plugg plugg.

Den här veckan är det födelsedagsfirande, klippning och Buddy Holly på Göta Lejon.

(Förlåt alla älskade för att jag är så osocial.
Jag har för lite tid och för mycket att göra.
Jag lovar att höra av mig!)

Nu ska jag krypa till sängs.
Vi hörs!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0