:)

Hej babes.

Jag har typ inget att skriva nuförtiden.
Haha.

Idag har jag varit rökfri i tre veckor!
TRE veckor. Jag är grym.

Igår beställde jag överraskningsbiljetter till Janis, så vi ska gå på Buddy Holly-musikalen i slutet av feb.
Skulle bli alla hjärtans dag present men jag kunde inte hålla mig så han fick de ikväll:)
Vi har varit hos mamma på middag och hjälpt henne att möblera om, så vi kom precis hem.

På jobbet är det kiss.
Bara två veckor kvar till min nya tjänst. Jag ska klara det!
Jag får avdrag på min lön för att tåget är försenat på morgonen och jag kommer försent, plus att jag inte får surfa längre, så därför är min uppdatering sämre nu.
Blääää.

Imorgon ska jag jobba, och det ser vi inte fram emot.

Nu ska jag sluta klaga och bli positiv.
Jag har köpt en spikmatta!
Den sägs locka fram alla endorfiner i kroppen, så man blir helt lycklig efter tjugo minuter på en sån.
Dessutom är den avslappande och stressreducerande, så det passar nog mig som fisken i vattnet.
Återkommer med rapport om den. :)



Nu är det dags för en öl, sen sängen.
Natti alla läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Min lilla plutt! Du kommer klara det och jag ar sa glad for din skull att du fatt den nya tjansten! Jag har mardrommar pa natterna om att behova jobba hela hosten... ska hitta nagat nytt!



Spikmatta ar grymt! Har en hemma jag brukade ligga pa innan vi akte...



Saknar verkligenb er nu! Det hade verkligen varit grymt om ni mott oss har... men men, ser fram emot alla middagar,filmkvallar och badstunder vi kan ha sen!



Puss puss

2009-02-14 @ 13:43:13
URL: http://juliaodanne.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du är så duktig tjejen!

Du, vad sägs om en fika eller lunch nu snart? Jag åker till Åre på lördag och är hemma nästa torsdag, så vad sägs?

puss

2009-02-16 @ 15:00:19
URL: http://cilian.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Spikmatta?

Jag skulle inte ens våga lägga mig på en sånn.

2009-02-16 @ 19:17:56
URL: http://mikaaelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0