Bild-Dags!

Eftersom jag vart bra och tatt med kameran tänkte jag visa bilder från den underbara ledigheten..

Vi hade påskfirandet i vår lägenhet detta år.



Massa mat. Jag stog mellan 09.00 och 14.30 och lagade käk.



Farfar Åke med flickvän Ingegerd :)



Fint påsk-dukat.



Och så har vi folket. Mamma, svärmor och mormor



Ingegerd, Åke och Henrik (Janis tvillingbror)



Mamma och svärfar



En trött värdinna som är glad att maten är ätbar :)

På lördags-kvällen lämnade jag Janis hemma med resterande gäster, och jag åkte ut till landet.
Där blev det sol och storstädning av vårt kommande "hem" under sommaren.




Underbara sol



Vårt lilla hus



 Ena sidan..



..Och den andra.

På söndagen kom Janis ut och vi spelade kort med grannskapet och jävlades med världens sötaste hund. (Mormors)





Mina grabbar



Spelbordet med hund



:)

Hoppas ni alla haft en mysig påsk.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Glad påsk tjejen!

Tycker vi ska ta igen torsdagen och ha en riktig tillsammanslunch snart! Du är hjärtligt välkommen till mig eller så kommer jag till dig =)

ni verkar ha haft en mysig påsk =)

kramar till er alla!

2009-04-13 @ 22:06:14
URL: http://cilian.webblogg.se/
Postat av: Julia och Danne

Ah, ni ser ut att ha haft en urmysig pask!



Vad bra att du har stadat i stugan, ni ar val medvetna om att vi kommer komma ut till er i sommar igen? En favorit i repris ar ju aldrig fel, haha ;)

2009-04-14 @ 08:24:24
URL: http://juliaodanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0