Monday

God morgon God morgon! :)

Underbart fint väder hela helgen har resulterat i att jag har blivit brun och fin. Vi har solat hela helgen.
I fredags åkte vi ut till landet och åt husmanskost hos mormor och spelade kort. I lördags vaknade vi sent och solade på eftermiddagen och åkte sen till pappa på middag.

Igår träffade vi Björne och Sofia och jag lärde mig att spela Guitar hero, My rock band, så det ska vi köpa! Skitkul!
Trummor är roligast.

Imorgon åkter jag på tjänsteresa. Vi ska praktisera ombord Helena och jag.
Det ska bli sjukt roligt och jag ser verkligen fram emot det. Det kommer bli galet.

Nu måste jag jobba vidare bejbs, men vi hörs snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0