Bakfull

God middag!

Arbetet med Cissi gick bra, vi fick ihop det och jag tror till och med att jag kanske kan få mer än Vg. Men det var inte lätt. Fy satan! Haha.

Nu är jag nyss hemkommen efter en extremt lyckad kryssning med kollegor + sambo!
Kan helt ärligt säga att det nog är den mest lyckade kryssningen jag åkt på. Inga skandaler,ingen jättefylla, inget tjafs, bara god öl och bra musik.
Jag dansade non-stop mellan 22.00 & 02.00 tillsammans med med massa folk.
Sheisse, det märks att jag har slutat röka. Jag orkar mkt mkt mer.
Nu var det min kollega som behövde pausa för att hon inte orkade :)
Vi var såklart i schlager-baren, där det bara spelades schlager. Var skulle annars Sanna vara?
Ingen var lyckligare än jag.
Träffade massa nytt trevligt folk, umgicks med nöjespersonalen ombord och hade lugn efterfest.
Ramlade hem vid 5 imorse.
Janis skulle vila sig efter maten för han var så trött, men han somnade och sen gick det inte att få liv i honom.
Så han sov hela resan, och jag var ute och dansade. Haha.

Idag mår jag som förtjänat, skit.
Jag tyckte inte att jag var speciellt full igår, men tydligen måste jag varit rejält dragen.
Ikväll blir det extremt lugnt, med mat och Robinson.

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan, vi hörs.

Have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0