Torsdag, pannkakor!

God förmiddag mina trogna läsare.
Ni börjar bli en del nu, och det är superroligt :)

Sen mitt förra inlägg har ovanligt många hört av sig med värmande ord, och det är helt underbart.
Jag tror inte att man inser vilka fantastiska människor som finns i ens omgvning, förräns man verkligen behöver de.
Alla går ju igenom nån form av svacka då och då, och det är faktiskt ganska bra, för man blir ju en erfarenhet rikare när man kommer ur det.

Jag har ju vart ungkarl nu i två dagar när J har vart i Göteborg.
Jag har tittat på äkta tjejfilmer som jag bara får se ensam och ätit sån mat som bara jag tycker om.
Såsom thaiwok med sötsur sås och grönsaker :)
Och jag har velat se "En prinsessas dagbok 2" hur länge som helst och nu såg jag den.
Haha.
Jag har bubbalt i telefon med massa folk och legat i badet tills jag blev alldeles skrynklig med Kid Rocks "All summer long" på högsta volym.
Men jag ska erkänna att det vart ganska tomt och sova ensam.
Jag är en människa som behöver närhet hela tiden.
En dålig sida av mig själv som jag måste jobba bort.

Idag kommer iaf min underbara man hem, och jag är så lycklig.
Ska laga hans favoritmat ikväll och kramas länge.
Imorgon fyller svärmor år, så då ska vi eventuellt dit och fira.
Och så på lördag ska vi på kryssning. Ovanligt va?
När man jobbar på ett kryssningsfartyg blir det typ två-tre resor i månaden. Haha.
Iallafall ska vi åka med Cissi och Fredrik.
Jag ser verkligen fram emot det. Tror att vi kommer få jättemysigt.
Och på söndag fyller lillasyster 19 år, så då ska vi fira henne med.

Nu ska jag skicka iväg några offerter och sen äta lunch.
Bifogar en gammal bild på mig och Cissi på syrrans studentskiva :)


See ya!

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0