Tisadg

Så var det härlig tisdag igen.
Men förbannat kallt.
Jag frös stjärtfjädrarna av mig när jag gick till jobbet!
Och ändå var jag bra påklädd.
Det kanske är dags för mig att inse att sommaren är slut, och motvilligt sätta på mig strumpor.
Jag hatar strumpor, jag får klaustrofobi när jag har de på mig.

Iaf, igår var jag duktig när jag kom hem och lagade en massa mat så jag har matlådor ett tag.
Sen tittade vi på "Färjan", haha.
Vilket värdelöst program, hade faktiskt förväntat mig lite mer, men detta var bara trist.

På lördag ska vi på kryssning.
En riktig spontankryssning och lyssna på Kalle Martindahl.
Vi är ganska många, så det lär väl bli galet som vanligt.
Undra när jag tröttnar på båten...?

Nusitter jag på jobbet och dricker mitt morgonkaffe och huttrar lite.
Det ringer som bara den.
Jag har ingen motivation, men måste hitta den.
=)


                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0