Sweet Tuesday.

Halloj,

Så sitter jag ytterligare på jobbet och blir rik.
Känner något av vinet igår och känner definitivt av att vi gick och la oss alldeles för sent.
Men vi hade supermysigt och supertrevligt, och jag önskar att man alltid skulle äta middag med människor man tycker om och dricka gott vin och prata i största allmänhet.

Sen håller eventuellt en grej på det personliga planet på att lösas, och det känns ungefär som om en stor sten släppt från hjärtat och att man äntligen kan andas ut ordentligt.
Inget jag kan prata om här, men det har gjort mig 100 kg lättare iaf.

Nu kommer det vara ganska lugnt fram tills på torsdag då min högt älskade vän Jullan fyller 20 år.
Lilla stumpan blir stor tjej :)
Och det ska vi ju självklart fira.

Och så på lördag...
Fyra dagar kvar.
Fyra dagar tills jag dör, eller får mitt livs bästa upplevelse.

Och så sist men inte minst.
Ett par lovord om min underbara sambo som gör mitt liv så mycket bättre och så mkt roligare.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0