Svacka

Just nu är jag nere i nån form av svacka.
Jag känner mig otillräcklig och utanför, och är mest nere hela tiden.
Ingenting är speciellt roligt.
Därav mitt dåliga bloggande.
Men det går över, behöver bara lite tid.

Idag åker Janis ner till Göteborg för att genomgå sista steget mot polishögskolan.
Psykologtester.
Det suger dock att jag måste sova ensam i två dagar.
Men jag är spänd och förväntansfull å hans vägnar.
Lycka till älskling!

Ikväll ska jag till pappa och äta.
Och denna vecka har jag telefon, så nu ska jag ha grymt bra siffror.
=)

See ya.


Kommentarer
Postat av: Cissi

kramar till dig gumman! Vet hur det är att känna så, men det går ju över, det ver vi alla!

hoppas ni får en toppenkryssning, men hör av dig om ni kan ses..

puss å kram

2008-09-09 @ 13:07:24
URL: http://cilian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0