Måndag

Hej alla glada! =)

Så var det måndag igen... Och fem jävla dagar kvar tills Fallskärmen.
Jag ska försöka att inte tänka på det, för då kommer jag att banga, och det får jag inte göra.

I lördags åkte vi på kryssning.
Oh, herregud säger jag bara...
Det började så bra med en mysig parkryssning med Cissi och Freddan.
Vi åt äckelbuffé och pratade och satt i vår hytt och drack massa alkoholhaltiga drycker.
Sen gick vi till min chefs hytt och fortsatte att dricka ännu mer.
Det shotades och pratades snusk, innan vi begav oss upp till puben och lyssnade på musik.
På nåt sätt hamnade vi uppe på däck tio och inledde kareoke-kvällen, med "Alla flickor".
Summan av kardemumman var att kvällen var jättebra, vi hade superroligt och det blev lyckat.

När vi kom hem hade vi en halvtimme innan alla släktingar kom och firade syrran som fyllde 19. =)

Ikväll kommer Ida och Jakob på middag och de ska sova över. Hihi.

Nu ska jag jobba vidare så vi hörs.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0