Lill-Lördag

Halloj!

Har haft världens jävligaste skit-morgon!
Vaknade med världen migrän-anfall, ett riktigt jäkligt med illamående och yrsel.
Men jag tog tag i mig själv och tog medicin, och gjorde mig iordning för jobbet.
När jag kommer till tågstationen inser jag två saker.
Första är att jag har glömt min matlåda, och andra att mitt tåg är över tjugo minuter försenat.
Var så arg!

När jag kom till jobbet mådde jag rätt dåligt, och var allmänt nerstämd.
Ända tills en jäkla pundare från andra sidan vägen har skitit ner vår entré.
Det låter helt sjukt, och det var helt sjukt.
Spänningen släppte och jag skrattade mycket gott åt detta.

Igår stog jag på Värmdö Golfklubb och delade ut vatten och erbjudanden till massa golfspelare som spela en Pro Am, tävling med Proffs och amatörer.
Var jätteroligt, men väääldigt lång tid.
Jag stog upp utan paus i över fem timmar och det fanns ingen toalett.
Haha.
Och min underbara sambo kom och hämtade mig efter.

Har hämtat mig efter fallskärmen, men det pirrar fortfarande i magen när jag ser filmen.
Jag skulle göra om det imorgon om jag fick chansen.
Rekommenderar det verkligen till er alla!
Var så jävla häftigt.
Och nu när jag har tagit steget och hoppat fallskärm funderar jag faktiskt allvarligt på att hoppa bungyjump.
Det verkar riktigt häftigt. =)

På lördag är det maskerad.
Och förstås, party på hög nivå.

Vi hörs mina vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0