JAG GJORDE DET OCH ÖVERLEVDE!

FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM!

Haha, well mina kära läsare, jag har hoppat fallskärm.
Jag är alldels för omtumlad och adrenalin-stinn för att beskriva händelseförloppet här, men lägger upp några bilder från idag!
Grå fallskärm är jag!

 
Här är jag på väg ner


Landat precis, det är jag som sitter ner


På väg mot Janis, driekt efter landningen


Lycklig, men omtumlad


Jullan och jag


Vi fem som hoppade först, från vänster: Sanna, Jullan,Håkan, Fredrica och Friday


Jag och världens bästa instruktör, min hjälte!


Sju glada fallskärmshoppare


Våra snygga tröjot som är obligatoriska på kontoret på måndag!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Oj gud vad tufft!!! :D Kan tänka mig att det var riktigt roligt.



Jag jobbar idag men går hem om 20 minuter :)

Hoppas helgen varit trevlig annars också.

2008-09-21 @ 15:08:28
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0