I hate mondays

Så var det ännu en måndag.
Gaaah!
Tillbaka på jobbet, trots att mina små ögon är så trötta och bara vill åka igen.

I fredags var det party på Blue moon bar.
Vi startade här på kontoret med lite dricka och god mat.
Det pratades och skrattades och var väldigt trevligt.
Jag och min syster-yster roade mina vänner med att skratta, tydligen låter vi likadant, och alla som känner oss vet att vi skrattar ganska roligt.
Vid halv tio tiden bar det iväg till Blur moon bar.
Men tyvärr kom vi lite för sent, för stället var fullpackat med folk, och när Fantastic Four började uppträda såg vi inte så bra.
Men det var kul, vi blev bjudna på gratis drinkar och jag hängde mestadels inne på schlagergolvet.

I lördags gick jag upp vid halv åtta tiden och bröjade göra mig iordning för en lååång arbetsdag.
Jullan och jag åkte in till Östermalms Ip och respresenterade Birka Cruises på tjejmilen.
Det var en mässa där alla som skulle hämta ut sina nummerlappar, och vi stog där och delade ut massa material.
Det var jätte jätte roligt eftersom alla var så intresserade.
På kvällen var Janis ute med sina lumpar-kompisar så jag hade en Sannakväll.
Smällde i mig ett helt kg kräftor själv(!!), och tittade på Pearl Harbour.
Vilade mina stackars ömma fötter och bara myste, det var extremt välbehövligt. :)
Och så igår sov vi galet länge, tvättade massor och städade.
Så nu har vårt hem gått från bombnedslag till skinande.

Nu ska jag gå på lunch, så vi hörs :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0